Monday 19 March 2012

renungan

hey there...teringat nk tulis blog nie...
tp xtau nk tulis pe..hemmm..
so aku tulis ape yg aku teringat.....
ari nie aku dgr luahan hati membe aku....
die ckp yg die gagal dlm relay...haih...ak pon camtu la..
sape yg ade relay ngan ak x pnah nk kekal...
pnybab nye aku....ko pon pnah merase dr aku kan....sorry..
ak xnak saket kan ati org lg....tu sbab smpai skarg ak xnak ade relay.....
ak xnak tanggung risiko mcm dulu.....


satu je aku pesan kat ko....bende dah lepas jgn ingt lg....
klau ko still ingt ko yg sket....just eppy go lucky...
mule kan idop baru...idop tanpa die....
sume ni aku pon pnah rase....
maybe ko kene sbab ko pnah wat kat org lain mcm mane ko kene...
ingt, klau ko bling bola itam kat dinding..
bola itam jugak yg dtg blik kat ko...
kalau ko rase ko khilangan...ko kene ingt yg ko still ade fmily...
fmily ko la yg pling setie....
maybe khilangan die jgak akan membawe ko bjmpe dgn insan yg lg sempurne untok ko...
trust me.......


No comments:

Post a Comment