Monday 4 June 2012

it happens again !!

well...org kate stiap pertemuan ade perpisahan...tp ptot ke relay pon jd cm tuh....
jmpe dye pon x lg....dah berpisah..eh ape daa...deyy, ni bkan zaman skola la..becinta pastu break...
matang la ckit derr....hey,, kalau da dia ade org laen, ape gune trus kan relay.....
hmmmm....ak pon x pasti btol ke x ramalan budak tuh..tp certain part btol...
and tande2 dye ade org laen pon btol gak....haihh...
btol ke aku buat nie...






hahaha..yg atas nie baru mukadimah...yg ni baru isi2 penting....
kalau korg btol2 bce blog nie, aku ade post tntang someone yg bname JULIANIZA MOHD KAMAL....skang org yg memiliki name tu da xde dlm hidup aku....sebab nye mcm dalm mukadimah tuh.....tp aku da tny dye bnyk kali, dye ckp xde sape slain aku....tp aku still x pcye 100%...
mcm pencuri la kan...mane ade pencuri mengaku dye pencuri...haihh...
tp relay nie dye yg nak pecah kan....nmpk sgt x syg aku da kan...senang2 nk putus...tp aku still syg dye....sbab dye la perempuan yg ptame berani mintk no aku...haha...tp xtau lak ini jd nye...haihh..
kau cantek, kau comel, kau manis,, tp sayang, kau curang...hahahaha...




p/s : but i'm still love her...

No comments:

Post a Comment