Sunday 10 June 2012

kosong ???!!!!

hey there...ni bukan nye lagu najwa latif....
ade story ckit aku nak mory ngan hampe..
ari ni cukup 8 hari ak da break ngan jaja....
org kate couple mnyusah kan,, tp single membosankn....
btol tu...ak da mule rase...
byg kan 8 hari ni msj x msuk lgsung.....ape kes ??

ak ingt kan ade la jgak msj dr adq aku...tp,, same jgak...
sorg pon x msj....da xde sape kesa..HAHA
haih...baek x payah pkai fon...

tp....pg td ade misscall....no mcm knal...
rupe nye kawan aku...hmm...
dia pulak yg fail dlm relay...lpas sorg, sorg...
tp xpe..kau permpuan...snang..ade je yg nak nanti...
lpas aku bace blog kau...baru aku tau sbab ape...
bukn sala kau....xde sape yg sala.....
just family kau je nak yg terbaek dr kau....
org kate ape yg blaku ni ade hikmah...
maybe ade yg terbaek di sebalik yg tjadi....

dah2 la acai..ko nasehat org...ko pon same..
xleh nk trime knytaan...haha



No comments:

Post a Comment