Sunday 11 November 2012

terkenang....

aku tgok blog membe aku, siap post ade gamba awek lg....
aku nak letak gamba sape pulak ??
gamba dye ?? buat saket ati....haihh...
aku dah ckp da... sekjap je kau elok....jadi blik...
sebab tu kau x berani janji.....da nmpk da awal2...
kau yg laen cakp aku yg laen....wtf!! kau nk sgt an...hamekk
as usual....kau pandai2 cari aku blik....
tp tgok la aku terima blik ke x....
memg org kate klau nk kekal lme rendah kan ego....
da hbes rendah la tu sakai......lpas tu kene pijak....amende tuh ??
bajet bgos laa.....xde aku pon kau bahagia an....
kau balak ade....abg angkat 'spare' pon ade.....adik angkat pon da ade...
kakak angkat pon da ade an....complete la tu.....
boleh aku undur diri ??? aku nk sgt dgr perkataan putus dr mulut kau....
ke nk aku yg cakp dulu....sikit pon kau x fikir pasal org kan....kau fikir yg org laen kene ikot kau je.....bole, kau makan tgn aku dulu...baru kau tau ape rase nye.....
aku cari kau blik dulu, bukn nak saket kan ati aku sakai.....
mcm2 aku buat untuk kau, ape kau balas ??
ni last laa...aku da malas nak layan drama kau tu.....
lgpon kalau aku xde dalam hidup kau lagi bagos an ??
balak kau pon bukn suke sgt kat aku kan... 
x suke pon aku jd abg angkat kau....aku x kesah, kalau dye btol2 bole jd laki kau nanti....
setakat couple, x payah nak banyak bunyi la....otak x matang lg, biase la tu....
bodoh x habes, bangang x sudah....
harap sangat kau bace semua nie....maybe tak kan....
lagi pon, aku x batak la sakai !!!

No comments:

Post a Comment