Wednesday 6 February 2013

NOTHING TO DISPLAY !!

hye, actually takde ape pon nk ditulis....
just saja2 bukak blog and tadi tengok post2 follower...
suddenly, tpandang blog kawan aku ni...and.............dont know how to explain it...
aku seronok tgok kawan2 aku bahagia...especially bahagia dgn buah hati...hehe..
but why ?? why it can't be to me too ??
x satu pon yg kekal...x satu pon paham aku...
mungkin setiap hubungan yang dijalinkan di atas niat yg lain...
mungkin aku tidak pandai untuk menjaga hati org lain....
mungkin aku bukan yang terbaik di kalangan yg terbaik bg mereka...
tak mungkin sebab semua tu....
bukan sekali atau dua kali terjadi....*sigh


and this is for you...
aku xkan ganggu hidup kau dgn perkara ini...
aku rasa aku x layak tuk kau...
aku mungkin tiada di dalam senarai terbaik kau...
mungkin kau langsung tidak terpikir nama aku....
it's okey...i deserve to it...kau dgn aku jauh....
jauh jarak kau dgn aku....mcm langit dan bumi mungkin...
dan mungkin langkah pergi aku diharap harap kan kau...
aku tak tahu knp....mungkin  kerana dosa yang aku tanggung ini...
kerana Allah sayang kan hamba Nya dan menjauh kan hamba Nya itu jauh dari aku...
aku redha....jika ini yg tertulis untuk aku....

No comments:

Post a Comment