Saturday 16 February 2013

SUNYI ???

well hello there world !!
hehe...dah lama tak greeting macam ni...
maybe post kali ni lain sikit...
bukan macam SAHABAT and HATI...
so jiwangss...hehe



korang paham tak gambar kat atas ??
yaa...alone...
bila alone mula la sunyi...
pernah rasa sunyi rite ?? that's what happen to me rite now..
bukan nak kata aku takde kawan...
bukan nak kata takde family...
tp perasaan sunyi tu tetap ade...fuhh


bila aku sunyi mula la nak buat mcam2...
mula la rasa nakkk..................xpe laa




perasaan ni jugak aku penah rasa sebelom ni...
sebelom aku membuat keputusan yg bodoh...
yaa...couple...but it can't hold longer...
just in a month...
sebab kan perasaan sunyi....

perasaan sunyi ni membuat aku keliru dgn perasaan aku sendiri...
aku couple seolah olah aku just nak hilang kan bosan...
mesti korg akn cakp ''what the !!!''...hehe
just say it....i don't mind...
i have my own life...but, i don't want it...
aku xnak perasaan mcm ni...

why 'it' must came to me ??
i just want to be like the others....

yaa....mungkin ini takdir aku....
tak mungkin aku akan lawan takdir aku....
jika ini yang ditulis oleh Nya untuk aku...
aku redha...

memg korang nampak mcm aku happy...
kawan banyak....bole gelak2...'haha' gitu...
but no one know inside of me.....
huhhh...

kadang2, perasaan gembira tu ada....
tp dengan cepat nya perasaan sunyi tu datang semula....
mula aku akan terdiam...memikirkan perkara yang tak sepatut nya...


mula la aku mencari seseorg untuk mengelak dari perasaan tu...
tapi....tak lama...




mungkin aku ada dunia aku sendri...
dunia yang penuh dengan kesunyian...
hanya aku yg terkaku didalam dunia itu...maybe..

esok lusa aku masih boleh ketawa.....
tapi tak bermakna yang didalam turut ketawa....
mungkin tidak akan dilihat oleh orang sekeliling kesunyianku...
kerana aku cuba untuk menyembunyinya dari kalian...


p/s: don't worry, i'm the same guy that you know...

No comments:

Post a Comment