Sunday 19 May 2013

it's different :(

"its a little bit different"
aku nmpk je kau hantar macam tu, 
terus sakit...fuhh ~

terdiam aku untuk menghilang kan sakit ini....
kau katakan ianya hanya perasaan...
karena perasaan lah aku tak dapat lupakan semua ni...
aku tak dapat lupakan kau...

pernah kau janji kan yang akan tiada perubahan...
but, it still happen....

aku takut...takut hilang kau...
dengan keadaan mcm ni...
lagi mudah aku kehilangan kau...
sakit weyy...

tak berhenti mengalir....
tak mampu nak hentikan....
aku katakan yg aku okey....
hanya ingin menenangkan diri aku sendiri...
tapi tak menjadi...

mungkin salah aku...
ye..tak sedar diri...
mungkin tak padan dengan kau...
mungkin memg ptot aku tak perlu perasaan tu...

tp bukan aku yang nak...
kau cakap kita masih kawan...
tp berbeza....akan ada yang berbeza...
tidak lagi seperti dulu...

walaupun perasaan kau dah hilang...
aku tetap dengan perasaan aku....
aku tetap sayang kau...
aku tetap tunggu kau...
untuk semua yg aku rancang...

jika kau hilang....
mungkin tidak di isi ruang itu...

No comments:

Post a Comment